دانلود پروژه های رشته معماری
برای راهنمای بیشتر و مشاهده فهرست کلی مطالب بر روی لیست همه فایلها کلیک کنید.
تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

ارتباط Cache در معماری های حافظه اشتراکی متمرکز و توزیع شده

دسته بندی : مقالات 2

تعداد صفحات : 10 صفحه

این مقاله ترجمه مقاله:

Sujit Deshpande, Priya Ravale, Sulabha Apte ; CACHE COHERENCE IN CENTRALIZED SHARED MEMORY AND DISTRIBUTED SHARED MEMORY ARCHITECTURES ; International Journal on Computer Science and Engineering (IJCSE) ; ISSN: 0975-3397 ; NCICT 2010 Special Issue

می باشد.

این فایل همراه با ترجمه، فایل pdf مقاله اصلی و پاورپوینت متن ترجمه مقاله می باشد.

خلاصه

واژه مشترک در بحث محاسبات توزیع شده و موازی، واژه معماری­های چند پردازنده است. معماری چند پردازندگی می­تواند به صورت حافظه اشتراکی متمرکز یا توزیع شده باشد. این سیستم­ها زمانی که تعداد پردازنده­ها نسبت به پهنای باند حافظه بیشتر باشند کارآمدی خود را از دست می­دهند و باعث بروز گلوگاه خواهد شد. این مسئله می­تواند بوسیله همراه کردن کش­های بزرگ با پردازنده­ها حل شود. اما دخالت دادن کش با پردازنده ­ها می­تواند منجر به ایجاد مسئله وابستگی کش شود. در این مقاله سعی می­کنیم تا مسئله وابستگی کش و حل آن در معماری چند پردازندگی با پروتکل­های مختلف وابستگی کش را مورد بحث قرار دهیم. همچنین فواید و محدودیت­های هر پروتکل بیان می­شود.

مقدمه

حافظه توزیع شده

حافظه مشترک

ارتباط کش

مقایسه میان پروتکل­های Snooping و Directory

ارتباط Cache در معماری های حافظه اشتراکی متمرکز و توزیع شده
خرید و دانلود | 21,000 تومان
گزارش تخلف به پلیس سایت
محصولات مرتبط